Sommarjobb på Kultur och fritid 2024

Kultur och fritid ansvarar för kommunens idrottsanläggningar, fritidsgårdar, kulturskolan, biblioteken och Kulturhuset Möbeln.

Att sommarjobba hos oss

Några exempel på sommarjobb på kultur och fritid:

• Kulturskolan: söker musiker till sommarturné med bandet som besöker boenden inom äldreomsorgen. (OBS! Gäller bara period 1: 24/6–5/7)
  • Vendelbadet och Aspenbadet: ordna/vara med på aktiviteter för besökande barn både i vattnet och på land och delta i övriga arbetsuppgifter på baden.
  • Biblioteket: ordna eller vara med på bibliotekets aktiviteter för barn och vuxna. Hjälpa till med bibliotekets många olika uppgifter. Du kan arbeta på både biblioteket i Kulturhuset Möbeln och andra bibliotek i kommunen.
  • Kulturhuset Möbeln: arbeta med ljud- och ljustekniker vid evenemang eller med kommunikationsfrågor, som till exempel att utveckla kanaler på sociala medier.
  • Fritidsgården: ordna eller vara med på aktiviteter/evenemang för barn och ungdomar i Tierps kommun. Det kan även vara aktuellt att arbeta till exempel enkäter och att utveckla sociala medier. Arbetsplatsen kan vara belägen på olika platser i Tierps kommun.

Ansök om sommarjobb på Kultur och fritid

Formuläret är stängt, sista ansökningsdag var den 2 april 2024.

Mer information om hur vi behandlar personuppgifter, vilka rättigheter du har och hur du kontaktar oss finns på www.tierp.se/GDPR Öppnas i nytt fönster..