- tierp.se
- Kommun och politik
- Jobba hos oss
- Timanställning och vikariat
Kontakta kommunen
Telefontider | Må - fr 9.00-16.00 |
---|---|
Telefon | |
E-post | |
Besök | Centralgatan 7, Tierp |
Öppet | Må - fr 7.30-16.00 |
Timanställning och vikariat
Välkommen att söka som timanställd vikarie hos oss.
Vi söker timanställda inom kök, förskola, skola, vård och omsorg. Vi söker även deltidsbrandmän. Det krävs giltigt belastningsregister för att arbeta inom våra verksamheter.
Vi tar emot ansökningar genom e-tjänster, e-tjänsten kräver att du legitimerar dig med mobilt BankID, saknar du mobilt BankID kontakta Medborgarservice på telefon 0293-21 80 00
Bemanningsenheten, Grevegatan 19, 815 80 Tierp
Telefon: 0293-21 84 00
E-post: bemanningen@tierp.se
Arbetstillstånd, Belastningsregister
För att bli timanställd hos Bemanningsenheten ska du kunna uppvisa giltigt arbetstillstånd, eller att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Som medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste även du kunna styrka arbetstillstånd genom att uppvisa pass, internationellt ID-kort eller personbevis.
För att kunna jobba inom våra verksamheter kommer det krävas att du uppvisar ett giltigt belastningsregister.
Grundskolan, gymnasiet och fritidsverksamhet
För timanställning inom grundskola och fritidsverksamhet, kontakta respektive skolexpedition: Förteckning över grundskolornas expeditioner.
Gymnasieskolans expedition: Högbergsskolan, Palmg. 11-13, Tierp
Tfn: 0293-21 83 64
Räddningstjänstpersonal i beredskap
Att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap (RiB) innebär att du vid sidan av ditt ordinarie arbete är beredd att hjälpa till i räddningsinsatser i samhället. Kravet för anställning är att du bor och/eller arbetar på orten.
Läs mer på Uppsala brandförsvar Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.